söndag 7 augusti 2011

Sommar sommar sommar!!!



Ja, mina inlägg duggar väl inte tätt direkt. Men här är jag nu, brunbränd (ja, hyfsat på armarna och ansiktet i alla fall), nöjd med vår semester och fortsatt lycklig vilgotmamma.




Ja, det har varit och är en jättefin sommar. Kanske den finaste i världshistorien. Vilgot är en stor bebis nu, stora killen som nu kan sitta själv, åla sig lite över golvet, susa fram i sin gåstol och snart också krypa om jag får gissa.




Vi har nu haft fyra underbara veckor tillsammans och umgåtts hela familjen dagarna i ända. Har varit en runda på Tjörn, en runda till Skåne och däremellan små uflykter och bad i både hav och bebispool i trädgården.




Och så ammar jag inte längre och min lille gosse sover faktiskt mycket bättre om nätterna, vilket jag faktiskt tror har med vartannat att göra. Övergången har skett nu under semestern och gått otroligt smidigt och bra.




I slutet av augusti väntar babysim och det ser vi fram emot! Och så tänkte jag och Vilgot premiärbesöka öppna förskolan i höst och se vad de har att erbjuda. Vilgot är ju så förtjust i musik så min förhoppning är att de kanske har lite musikstunder i grupp od.

2 kommentarer:

  1. Ni verkar haft en underbar sommar. Vädret har ju varit helt kanon hela sommaren, i alla fall här uppe :-)
    Vilken stor och fin kille Vilgot har blivit!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild!

    Jag vill helst också undvika tabletter, men vi får väl se hur det utvecklar sig. På den här nivån kan jag nog stå ut, och klara det genom småätande. Men jag är ju bara i vecak 6, så är inställd på att det kanske kan bli värre. Men jag tar det så gärna, bara miraklet/miraklen stannar!

    SvaraRadera