lördag 4 januari 2014

Oordning

De sista lediga dagarna rusar fram nu. Det har varit och är en välbehövlig och skön ledighet och hela familjen har lyckats varva ner och vila ut. 

Min kropp har varit så i oordning efter ivfbehandlingen i oktober/ november att jag har haft svårt att tex sova. Östrgenhalten dök och min ämnesomsättning (vilken jag har problem med och medicinerar för) sköt i höjden. Jag började svettas något alldeles kolossalt, likt nedregleringen och blev väldigt orolig. Prover togs och jag ska tydligen inte vara orolig. Dock har mensen inte kommit tillbaka ännu. Jag vill ju gärna sätta in vår enda frysis i naturlig cykel, så då lär jag nog få vänta ett tag, även om det känns som att kroppen börjar komma ifatt nu.

Nu börjar ett helt nytt år, nya möjligheter och nya chanser. Och nya ljuvliga upplevelser med min underbara son. Jag ser fram emot det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar