söndag 26 augusti 2012

Tillbaka till framtiden

Min hjärna höstladdar just nu för högtryck. Vilgots höstgarderob är nu klar, så nu börjar arbetet med min egen. Och lite roligt är det faktiskt att få köpa sig lite nytt och fint och välja ut vad som ska sparas på från den gamla garderoben.

Den här hösten känns faktiskt extra ny på något vis. Jag och Viktor börjar båda jobba och Vilgot börjar förskolan. Här har vi aldrig varit innan och det känns både spännande och lite läskigt. För trots attjag kommer att vara ledig 25% så vet man ju aldrig hur tufft der kommer att vara att jobba och vara förälder samtidigt. Men jag TROR att det kommer att bli jättebra och våra lediga dagar väldigt mysiga. Att jobba 75% känns som en gyllene medelväg.

Och eftersom allt nu känns så uppfräshande nytt inför hösten så passade jag på att gå till frisören också. Och så klippte jag av hela rasket. Jag blev verkligen så himla nöjd med min lite 60-tals och Mia Farrow-inspirerade frisyr! Och så skönt att bli av med det slitna sommarhåret!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar