måndag 31 december 2012

2012 del 2

Gjorde något dig riktigt glad?

Det finns mycket som gjort mig glad 2012. Faktum är att jag nog varit riktigt glad nästan hela tiden. Otroligt men sant, det är med stor tacksamhet som jag får lov att må så här bra! En topp var förstås min två månader långa semester i somras, när jag äntligen fick avsluta vårens heltidsarbete och vara ledig med min familj igen.

Gjorde något dig riktigt ledsen?

Ja, allt är ju inte jämt och ständigt små rosa moln. Ibland är det inte lätt när ens drömmar krockar med verkligheten. Jag och Viktor har varit oense om en del sådant och det har förstås varit tråkigt. Men vi avslutar iaf året på topp och med stor kärlek.

Var du gladare eller ledsnare i år om du jämför med andra år?

Gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?

Motionerat mer och på så sätt varit snällare mot mig själv. Önskar nog att jag hade sparat mer än slösat också ;).

Vad önskar du att du gjort mindre?

Gnällt mindre på min man kanske :). Han är ju faktiskt jäkligt bra!

Favoritprogram på tv?

Historieätarna var riktigt bra. Ett sånt där program som fick en att riktigt längta till nästa avsnitt.

Bästa boken?

Max lampa kanske... :) Hinner inte med så mycket annat än barnlitteratur just nu.

Nyårslöften till 2013?

Jajamensan. Härmed lovar jag och svär att jag ska fortsätta göra mitt allra bästa och lite till som mamma och fru samt motionera mera! Och så njuta ännu mer av livet!

Gott nytt år!

På bilden en fantastisk regnbåge över Åsa igår. Inte vanligt så här års och kanske betyder den att det blir fler önskningar som slår in 2013...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar